חברת אחזקה והשכרת נכסים? תוכנה לניהול נכסים היא מה שאתם צריכים כדי להצליח

לא פשוט לנהל נכסים, נכון? בין אם אתם בעלי נכסים מניבים או עוסקים בתחזוקת נכסים כאלה, מדובר באתגר ניהול מורכב למדי. כיצד פותרים אותו, ביעילות מרבית? יש כלי עזר רב עוצמה, שיעזור:

לרכז ולהתאים

כתזכורת, מערכת ERP או Enterprise Resource Planning מרכזת ניהול תהליכים עסקיים שונים. זה הוא סוג מערכות פופולארי מאוד בעסקים גדולים, מזה שנים. אז מדוע חשוב להשתמש במערכת לניהול נכסים, בכדי לטפל בכל הפרויקטים שלכם? מאותן סיבות שבגללן משתמשים במערכות ERP בכלל. ראשית, תוכנה לניהול נכסים כזאת יכולה לשפר את המערך הניהולי, בכך שהיא מרכזת הכול למקום אחד. שנית, אם בוחרים בתפנית, אתם נהנים מיתרון חשוב נוסף – התאמה מראש למגזר ניהול הנכסים. מדובר במערכת ERP, אשר מותאמת מראש עבור מגזרים עסקיים רבים, כולל מגזר זה. התאמה זו, חוסכת לכם טרחה, זמן והוצאות, על התאמה מסוג זה בעצמכם.

יכולות בסיסיות

מערכת תפנית כוללת למעשה יכולות רבות ומגוונות. כמה תכונות שבולטות במיוחד בהקשר ניהול הנכסים, הן:

ניהול נכסים

כמובן, לפני הכול, יש לנהל במרוכז והיטב את הנכסים שלכם. תפנית תסייע לכם בכך, באופן יעיל במיוחד.

ניהול מכירות

הפעילות החיונית של מכירות נכסים, מקבלת גם היא מענה יסודי במערכת תפנית. זאת, כולל ניהול מחירונים עבור המכירות, היסטוריית שינויים במחירונים, טיפול בלקוחות מתעניינים וניהול פעילויות רכישה, חוזים ועמלות.

ערבויות

תפנית מסייעת בניהול ערבויות, כולל ערבויות בנקאיות, ערבות בדק או שטרי חוב. היא תסייע לפעולות כהארכת או ביטול ערבויות וכמובן, לקישור ערבויות לחוזים,

פרויקטים

תפנית מסייעת לנהל פרויקטים נדל"ן יזמיים ופרויקטי בניה. היא תסייע לכם לתכנן את הפרויקט, לנהל את המכרזים, לבצע ניהול הנדסי וכן לנהל חוזים והתחשבנויות מול גופים שונים. היא גם תסייע לכם כמובן, לנהל את הפרויקט עצמו.

חברת אחזקה והשכרת נכסים? תוכנה לניהול נכסים היא מה שאתם צריכים כדי להצליח

יכולות משלימות

משלימות זאת, היכולות הבאות:

שרות ואחזקה

שירות לקוחות איכותי, משמעותי מאוד להצלחת חברת אחזקה והשכרת נכסים. תפנית מאפשרת לנהל ביעילות מידע ותהליכים בנושא שירות הלקוחות, כולל אחזקה מונעת למבנים והסכמי שירות. ניתן לנהל במערכת גם קריאות שירות וטכנאים. באמצעות אפליקציה ייעודית, ניתן אף לקבל דיווחים מהשטח מהטכנאים שלכם.

CRM

ניהול קשרי לקוחות, הוא כמובן חלק חשוב בכל פעילות כזו. מודול Customer Relationship Management יסייע לכם לעשות זאת, בצורה הטובה ביותר. בעזרתו, תוכלו לנהל טוב יותר את פרטי הלקוחות, הלידים והטיפול בהם ולבצע ניהול קמפיינים, ניהול שאלונים ומשובים. מודול זה, גם יקל לנהל באופן יעיל פגישות עם לקוחות, כולל סנכרון פגישות כאלה מול אאוטלוק וכן צרוף מיילים לתיק הלקוח.

ניהול פיננסי

בעזרת תפנית, תוכלו לעקוב בקלות אחרי מצבו העדכני של החשבון, לנהל ביעילות את ההתחשבנות עם השוכרים והרוכשים, לטפל היטב בפריסת תשלומים או בתקבולים בכלל.

ניהול לוגיסטי

תכונות עזר שונות לגבי ניהול הלוגיסטיקה בעסק, כולל חיבור למודול השרות והאחזקה.

גב חזק

מאחורי תפנית עומדת חברת הטכנולוגיה מטריקס. זו היא בין חברות הטכנולוגיה הוותיקות והבולטות בארץ, מזה שנים. פיתוח המערכת, מבוצע מעל לשני עשורים בידי חטיבת המערכות העסקיות של מטריקס. כך מושגת אינטגרציה מצוינת בין חלקי הפתרון השונים. כמו כן, מטריקס מכניסה לתפנית עם הזמן שיפורים ותוספות שונות.

לסיכום

לבעלי נכסים מניבים ולכל מי שעוסקים בתחזוקת נכסים כאלה, כדאי מאוד להכיר את תפנית.

נגישות