חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השירות המושלם לעסקים: הכירו את voicenter, ספק שירותי הטלפוניה החדש שלכם

שירותי טלפוניה מתקדמים, הם כיום כלי עזר חשוב עבור כל עסק. כבר אין צורך להסתפק בטלפונים רגילים וגם לא כדאי – שירותי הטלפוניה המודרניים מציעים תמורה משתלמת ביותר ביחס לעלותם. דוגמה בולטת לכך, מספקים השירותים של חברת Voicenter. מה הם כוללים? ומדוע כדאי לכם להכיר אותם?

שירותים מתקדמים מחברה איכותית

Voicenter מציעה למעשה מערכת טלפוניה משוכללת, בפורמט של שירות ענן. ענן מחשוב זה, מבוסס על חמש חוות שרתים שונות (או Data Centers). חוות שרתים אלה, ממוקמות בישראל, בארה"ב, באירופה, בהונג-קונג ובאוסטרליה. פריסה רחבה זו, מאפשרת להבטיח עבורכם פעילות רצופה. המידע שלכם נשמר בצורה כזו בעותקים מרובים ובמקומות שונים, באופן אשר מספק לו שרידות מיטבית. אם תגלשו אל אתר voicenter תוכלו למצוא מידע נוסף. אגב, המערכת תואמת גם לטלפונים סלולאריים, באמצעות Voicenter SIM. זהו כרטיס סים לטלפונים סלולאריים, אשר מספק את התכונות של המרכזיה ומשחרר אתכם מהתלות בתשתית האינטרנט הרגילה.

Voicenter מציעה גם ציוד טלפוניה תומך מסוגים שונים, כגון נתבים, טלפונים ואוזניות.

יכולות בולטות

המערכת של Voicenter עשירה מאוד ביכולות. אלה כמה דוגמאות בולטות:

ניהול שלוחות

ניהול מתקדם של השלוחות שלכם במערכת. למשל, ניתוב למספר חלופי, כאשר המספר המבוקש לא זמין.

IVR

יכולת חשובה מאוד היא Interactive Voice Response. זה הוא למעשה נתב שיחות מתקדם, אשר מאפשר לענות ללקוח שמתקשר לעסק שלכם, באופן אוטומטי. באמצעות תכונה זו, הלקוח יוכל לשמוע מידע שימושי תוך כדי המתנה, לנתב את עצמו לשלוחה מבוקשת, להזדהות מול המערכת לקראת השיחה עם הנציג שלכם ועוד.

חיבור למערכות מידע אחרות

חיבור למערכות אחרות בעסק שלכם. דוגמה בולטת לכך היא CRM. באמצעות חיבור למערכת ניהול קשרי לקוחות, ניתן להעלות בפני נציג שעונה לשיחה נכנסת, את המידע שחשוב לו לראות לגבי הלקוח.

שיחות פנים בחינם

יכולת לבצע בקלות שיחות פנימיות בתוך העסק, בחינם.

הצפנה

מאחר ששיחות רבות בעסקים הן בנושאים שלא תרצו שיאזינו להן, היכולת להצפין שיחות שימושית מאוד. זאת, בהתחשב בשיקולים רבים, דוגמת היבטי פרטיות הלקוחות או ריגול מסחרי, ועוד רבים.

ועוד

שירותי מספור, שיחות ועידה, SMS, פקס ויכולות רבות נוספות.

השירות המושלם לעסקים: הכירו את voicenter, ספק שירותי הטלפוניה החדש שלכם

עוד על הטכנולוגיה

מדובר בתמצית, על טלפוניה בטכנולוגית VoIP (Voice over IP). תודות לפורמט זה, האפשרויות עבור עסקים מתרחבות משמעותית, כולל

טיפול בסוגי מידע נוספים – שירותי טלפוניה אלה, לא מוגבלים למעשה לטיפול בקול. על המדיום הממוחשב, ניתן להעביר בקלות גם תמונות או ווידאו.

שיפור ניהול המידע – יכולת מתקדמת במיוחד, לאסוף מידע רב וחשוב על התקשורת של העסק. כך קל יותר להקליט שיחות, לשמור שיחות ומידע לגביהן, לחפש בתוך קבצים אלה, לגבות אותם וכדומה.

ניתוח מידע מתקדם – היכולת לנתח את המידע הרב שמצטבר באופן כזה. למשל, לשם שיפור שרות הלקוחות הטלפוני.

עוד תכונות מתקדמות – הטיפול הממוחשב בטלפוניה, מאפשר למעשה לבצע עוד מניפולציות מעניינות ושימושיות רבות על המידע. למשל, לבצע זיהוי דיבור או זיהוי קולי.

מחשוב ענן – מוזיל ומייעל

כאמור, מדובר בשירות ענן ויש לכך השלכות חשובות ביותר. רק בתמצית, נזכיר שמודל זה חוסך לכם משאבים רבים, ביחס להתקנה פנימית בעסק של תוכנות טלפוניה וחומרה עבורן. היכולת לשכור טלפוניה כשרות, במחיר חודשי נוח, אף מקלה מבחינה כספית באופנים רבים. היא מספקת גם יתרונות גמישות, שרידות ועוד.

לסיכום

Voicenter היא חברה שכדאי לכל עסק להכיר ולנסות את שירותי הטלפוניה שלה.

נגישות