חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש לכם עמותה? מימון המונים היא שיטת גיוס הכספים שכדאי לכם להכיר

כבעלי עמותה אתם יודעים כי בשביל להמשיך את הפעילות השוטפת, נדרש לגייס כספים. הכסף הוא מנוע משמעותי שיכול לעשות את ההבדל בין עמותה אשר מצליחה להשיג את מטרותיה, לבין עמותה אשר עלולה למצוא את עצמה בחדלות פירעון. אם אתם מתכננים לגייס כספים בקרוב בעבור העמותה שלכם, להלן שיטת מימון שעשויה לסייע לכם להגשים את המטרות, לא רק מבחינה כספית אלא גם מבחינת יצירה של תמיכה קהילתית, כפי שנציג כעת בסקירה אשר מתמקדת בתחום של גיוס המונים.

מימון המונים – כל מה שצריך לדעת

אם עד לפני מספר שנים בעלי עמותות נדרשו לבצע גיוס כספים באמצעות הפקה של כנס או פנייה עצמאית לבעלי עסקים לטובת גיוס כסף בעבור הפעילות השוטפת של העמותה, כיום ניתן להבחין בשינוי מגמה אשר מגיע לידי ביטוי במסגרת של פרויקט מימון המונים אשר הולך וצובר תאוצה. מימון המונים היא שיטה לגיוס כספים אשר מאפשרת לבעלי עמותות לגייס את הכסף דרך פלטפורמות אינטרנטיות אשר מחברות בין העמותה לבין תורמים, בין אם מדובר בקרנות אשר תומכות בפעילות של העמותה ובין אם מדובר בגיוס של תרומה מהציבור הרחב. לשיטה הזו יש מספר אפיקים – החל מהקמה של אתר אינטרנט ייעודי ועד ליצירת קשר עם חברה אשר מתמחה בתחום כמו למשל חברת אטלס, כאשר דרך החברה ניתן לצאת בקמפיין גיוס המתבצע דרך פלטפורמה ייעודית ונוחה מאוד לשימוש.

מדובר בהזדמנות מצוינת לא רק לגייס כסף, אלא גם להוביל ליצירה של מיתוג ושיווק של העמותה אל מול בעלי עניין, זאת מתוך מטרה להמשיך את הפעילות השוטפת המתבצעת באמצעות כספים שאותם מצליחים לגייס במסגרת הקמפיין. יחד עם זאת צריך לזכור כי הקמה של מימון המונים היא שיטת גיוס אפקטיבית אך כזו אשר צריכה להתבצע באופן מסודר ועם שימת דגש על העברת המסר בצורה מודגשת וברורה.

 

 

כיצד מתכננים קמפיין מוצלח?

קמפיין מימון המונים מוצלח יכול להשיג לא רק כסף, אלא גם להעלות מודעות למסרים וכן למתג את העמותה שלכם. על כן, חשוב לתכנן את הקמפיין לא רק סביב הנושא של הכסף, אלא מתוך יעדים ברורים שאותם אתם רוצים להשיג, ואשר אותם הגדרתם מראש. בשביל להשיג את היעדים הללו, מומלץ לגייס לצידכם צוות מקצועי אשר ילווה אתכם לאורך הדרך, החל משלב של קביעת היעדים ועד להפצה של הקמפיין לקהל הרחב, כחלק מתוכנית עבודה ברורה ומסודרת. בנוסף, לפני שאתם יוצאים לדרך, החליטו מראש לגבי סכום היעד שאותו אתם רוצים להשיג, בהתאם לסיוע שאותו אתם מקבלים באמצעות הצוות המקצועי אשר מלווה אתכם בתהליך של בניית הקמפיין והפצתו. לאחר שהחלטתם על גובה הסכום שאותו תרצו לגייס, השלב הבא הוא להבין מהו המסר שאותו אתם רוצים להעביר בעבור התורמים, תוך שימת דגש על שקיפות, כל זאת מתוך מטרה לגייס את ההמונים ובהתאם לכך להוביל ליצירה של מענה אשר מאפשר לכם לפתח את הפעילות של העמותה בפריסה משמעותית.

אטלס – כל הדרך להצלחה

באמצעות נציגי חברת אטלס תוכלו לקבל ליווי מקצועי לטובת הקמה של קמפיין גיוס המונים דרך האתר. מדובר בחברה מובילה אשר מתמחה מזה שנים רבות בתחום של גיוס כספים, כאשר מדובר בפלטפורמה מתקדמת ובעלת השפעה חיובית על היכולת שלכם כבעלי העמותה לקדם את המסרים ולהוביל ליצירה של קמפיין מוצלח, כל זאת בליווי אישי לכל אורך הדרך ועם שימת דגש על הגעה ליעדים שנקבעו מראש.

לסיכום

שיטת מימון כספים בדמות של גיוס המונים היא בעלת השפעה חיובית על היכולת שלכם כבעלי עמותה להרחיב את מנעד הפעילות, ולהוביל לגיוס מוצלח. זה הזמן להיכנס לאתר אטלס, שם תוכלו לקבל את כל הפרטים החשובים ביותר, רגע לפני שאתם יוצאים לדרך.

נגישות