חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהחוזה ועד לתוצאות: כל מה שצריך לדעת על שירותי קידום אתרים לעסקים

אם גם אתם מחזיקים אתר לעסק שלכם, ובמיוחד אם האתר הוא חלק מהותי בתהליך המכירה והשיווק שלכם, כנראה שגם אתם עוסקים לא מעט בפעולת השיווק והקידום שלו. בשוק החופשי אפשר למצוא עשרות אם לא מאות חברות לקידום אתרים לצד אלפי פרילנסרים שעושים זאת באופן עצמאי ומתוך עודף המידע לעיתים קשה לדעת בדיוק איזה שירות הכי מתאים לנו, לאיזה פעולות בדיוק אנחנו צריכים לכוון וכמה כל הדבר הזה בכלל אמור לעלות לנו. עם זאת, כל הדברים הללו הן בהחלט לא סיבות לוותר על השירות הכל כך חשוב על זה ובעלי עסקים שלא לוקחים זאת ברצינות מוצאים עצמם מתקשים להגדיל את ההכנסות וכאמור, ככל שהאתר הוא חלק משמעותי ומהותי יותר מהעסק בכללותו, כך החשיבות של הדבר רק מתחזקת ומתחדדת. על כן אנו רוצים להסביר את כל מה שחשוב לדעת בנושא ובואו נתחיל דווקא עם הנושא הכספי וננסה להבין בדיוק כמה שירותים כאלו אמורים לעלות.

כמה יעלו שירותי קידום אתרים?

בראש ובראשונה חשוב לדעת מה המחיר לקידום אתרים כדי לתכנן את ההוצאה החודשית הקבועה שלנו על השירות הזה. מה שצריך לזכור שלא מדובר בבזבוז, אלא בהשקעה, והכסף שאתם שמים כאן צריך לחזור אליכם אם האתר כמובן מקודם כהלכה, כך שחשוב לעקוב באופן קבוע אחר התוצאות. שימו לב שזה לא אומר שהצעת מחיר יקרה וגבוהה היא בהכרח הצעה טובה ששכרה בצדה, אך מצד שני אם הציעו לכם שירותים במחיר נמוך באופן מחשיד זה כנראה יעיד על איכות ירודה שלהם. הצעת מחיר של עד 1500 שקלים בחודש זה לרוב משהו שכדאי להתרחק ממנו. עלות של 1500 עד 3000 בחודש תהיה סבירה עבור עסקים עם אתרים קטנים בתחומים לא תחרותיים. 3000 עד 7000 שקלים חודשיים זהו תקציב סביר בהחלט לאתרים שהתחרות בענף היא בינונית עד גבוהה ותקציב עד 15,000 שקלים הוא תקציב מכובד בהחלט שאמור להביא תוצאות טובות גם לאתרים גדולים בתחומים תחרותיים.

מהחוזה ועד לתוצאות: כל מה שצריך לדעת על שירותי קידום אתרים לעסקים

איך עובד קידום אתרים אורגני?

ובכן, הרעיון כאן הוא לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש בגוגל דרך ביטויים מסוימים ולהביא אותו עד המקום הראשון או הכי קרוב שאפשר. למשל, אם יש לכם עסק בתחום הצילום בתל אביב, אנשים יחפשו שירותים כמו שלכם דרך ביטויים מסוימים. את הביטויים הללו ניתן לאתר ובעצם לקדם. עבודת הקידום דורשת הזנה קבועה של תוכן איכותי בתחום בו עוסק האתר, בניית קישורים פנימיים בין העמודים השונים באתר, קישורים חיצוניים למקורות איכותיים וגם קישורים חיצוניים מאתרים טובים אחרים לאתר שלכם אופטימיזציה שוטפת לאתר בשביל חווית גלישה טובה ויציבה. כאשר הדברים הללו מתממשים, גוגל בעצם מסמנת את האתר ככזה שהוא רלוונטי עבור הגולשים ומבחינתה אם אנשים יגיעו אליו, הם ימצאו את מה שהם מחפשים ולא יצטרכו לעבור למתחרות שלה כדי להגיע למחוז חפצם. מתוך כך ניתן להבין כי עבודת קידום האתרים היא מלאכה קבועה שצריך לתחזק כראוי. כמו כן זה כמובן משהו שמצריך ידע רב בתחומים שונים, החל מבניית אתרים ועד ליצירת תכנים ולכן חשוב להפקיד את ההגה בידיים של אנשי מקצוע מנוסים.

טיפ לסיום – לפני שאתם חותמים עם חברה כלשהי עברו בפירוט על החוזה וודאו מה מגיע לכם. מכאן חשוב לעקוב תמיד אחר התוצאות ולוודא כי אכן מדובר בהשקעה ואל בבזבוז סתמי של כסף.

נגישות